Search

Wednesday, July 4, 2018

Skaistas bildes

Visi trauki nomazgāti. Par pārējiem šodienas darbiem lai stāsta bildes. Lūk, mana biroja istabas kumode, saposta.
To, kas patiesībā uz šīs kumodes stāv, es noliku malā, lai varētu uztaisīt šo bildi.

Kārtošanas eksperte Dana White saka, ka tad, ja katru dienu mazgās traukus, notiks magic. Tāds magic, ka paliks laiks kaut kam citam. Ja līdz šim es biju nedaudz skeptiska, tad šodien tiešām notika brīnums - es nepilnu divu stundu laikā visu māju saposu un nofotografēju, lai bildes aizsūtītu uz mākleru firmu "zibens" (ātrai) novērtēšanai. Es joprojām esmu pārsteigta, ka tik ātri un operatīvi varēju šo darbu izdarīt, un tas noteikti ir tāpēc, ka pamatdarbi (trauki, grīdas, un visi mani mini darbiņi katru dienu) jau bija izdarīti. Tiešām magic.
Šeit bilde no lielās istabas - esmu nopirkusi jaunus spilvenus un spilvendrānas tieši fotografēšanas nolūkam, un arī lillijas šodien es nopirku bilžu dēļ.

To noteikti nebiju gaidījusi, bet šīsdienas projekts man savu māju lika ieraudzīt ar citām, daudz pozitīvākām, acīm. Ikdienā bieži redzu tikai to, kas vēl jāizdara, kur nekārtība, ko vēl gribētos mainīt. Bet tagad man ir prieks iziet mājai cauri un just, ka manam darbam ir rezultāti.

Vēl šodien iznesu pārstrādājamos atkritumus, jo izlietnes apakša bija pilna.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

4 comments:

  1. Izskatās ļoti skaisti!
    Izbaudi gan spilvenus, gan lilijas, lai tie nav fotografēšanai (pat ja sākotnēji bija:), jo Tava māja ir skaista un tādā noteikti skaistāk dzīvojas.

    ReplyDelete
  2. Visnotaļ pozitīvi! Malacis! :)

    ReplyDelete