Search

Thursday, July 12, 2018

Reality check par grīdu tīrīšanu

Wow, wow, wow! Es tikko paskatījos bloga arhīvā tīro grīdu ierakstu, un izrādās, ka kopš tā laika ir pagājušas gandrīz divas nedēļas! (Es gan grīdas aši izsūcu arī tad, kad taisīju bildes mākleru firmas zibens novērtēšanai. Aši izsūcu, bet nemazgāju.)

Man ar grīdu tīrīšanu šodien gāja grūti, likās, ka neiet uz priekšu, ka grūti, ka negribās. Bet ja reāli starp grīdu mazgāšanas reizēm paiet divas nedēļas, vai pat nedēļa, tad ir cits stimuls censties. Man tiešām likās, ka es grīdas mazgāju katru nedēļu, vai pat biežāk, un ka šim darbam nav gala. Nav jau arī, bet kā jau teicu, ja apzinos, ka grīdu rūpīgi neizsūcu un nemazgāju katru piekto dienu, bet gan retāk, tad šis darbs liekas kā ieguldījums kāda laika mājas kārtībai.

Visi trauki nomazgāti.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment