Search

Tuesday, July 3, 2018

Īsi par trauku mazgāšanu

Šovakar atkal check, check - trauki nomazgāti, un mini projekts - paveikts. Šoreiz uzliku taimeri uz piecām minūtēm, un tiku galā ar mazu mapīti vecu papīru.

Par traukiem - es mazgāju tikai tos traukus, kurus nelieku trauku mašīnā. Ja man vakarā trauku mašīna jau ir pilna un strādā, tad es dažas krūzes, šķīvjus u.c. atstāju izlietnē nākamajai dienai. Kā tas iet kopā ar "visi trauki nomazgāti"? Ļoti vienkārši. Varbūt kādreiz es varēšu visus traukus nomazgāt tā ātri, lai nekas nepaliek izlietnē. Bet pagaidām, kamēr vēl es veidoju šo ieradumu katru dienu tikt galā ar visiem traukiem, es koncentrējos uz to, ko nevar salikt trauku mašīnā, uz "grūtajiem" traukiem, piem. pannu, katliem, mazā lacītēm.

Līdz ko trauku mašīna darbu beigusi, tā es to izkrāmēju, ielieku tos dažus traukus, kas man bija izlietnē, un tad izlietne ir tukša. Lūk, tā.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments:

  1. Izklausās pēc viltīga plāna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) jā, varbūt! :) Pagaidām mans plāns strādā, tāpēc pie tā turēšos.

      Delete