Search

Friday, July 6, 2018

Māklera vizīte sarunāta

Pēc nepilnām divām nedēļām pie mums nāks mākleris novērtēt dzīvokli un dot padomu par virtuvi - vai ir vērts to remontēt pirms dzīvokļa pārdošanas, vai nē.

Man šīs divas nedēļas būs daudz visādu darbu pilnas. Īsti neredzu laiku tādai ģenerāltīrīšanai. Vajadzētu vismaz logus nomazgāt, taču kad? Pagājušovasar es mazgāju logus pa vienam, pa piecpadsmit - divdesmit minūtēm, kamēr mazais gulēja. Redzēs, varbūt arī šogad es varētu izdomāt ko līdzīgu.

Angļu valodā ir tāds vārds "overwhelmed", kuram īsti nerodu tulkojumu. "Pārņemts", varbūt. Es no vienas puses jūtos pārņemta, nogurusi, uztraukusies par šo māklera vizīti (un vispār par mājas pošanu potenciāliem pircējiem), bet no otras puses ceru, ka mēs visi esam tikai cilvēki, un varbūt šis mākleris mums norādīs uz visām dzīvokļa labajām pusēm (es ļoti ceru).

Kārtošanas eksperte Dana White raksta, ka jāsāk ar basic, pamata, darbiem, piemēram, trauku mazgāšanu, un tad - ar visuzkrītošāko, to, ko uzreiz pamana. Tā nu es šodien minūtes piecas parevidēju papīrus. Tad izmetu trīs vecus blociņus-kalendārus. Parevidēju nagu lakas un saliku tās, kuras paturēšu, kastē ar vāku. Un tad vairs nevarēju atlikt, tad ķēros pie tā, kas visvairāk krīt acīs - pie rotaļlietām lielajā istabā un virtuvē. Uzliku taimeri uz piecām minūtēm, un faktiski pa piecām minūtēm tiku galā. Izkrāmēju lielu IKEA maisu ar drēbēm un gumijniekiem no dārziņa.

Šodien vēl izmazgāju lielo auduma paklāju. Tagad jāizžāvē, un pie izdevības jāaizved uz labdarības veikalu.

Reizēm, tad, kad nevaru darīt lielus projektus ar skaistu "pirms" un "pēc", man nolaižas rokas, un liekas, kāda tam visam jēga. Bet šodien tieši izlasīju labu Deinas citātu: "I keep going, even when I don't see the point. I always see the point once the dishes are done."

Keep going, keep going, keep going!

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments:

  1. Tieši tā - keep going :) Un stop to smell roses :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jā, man jāiemācās biežāk novērtēt labo, to, kas ir jau šobrīd.

      Delete