Search

Monday, July 2, 2018

Orhideja zied

Šodien uzzināju, ka vienai mākleru firmai ir pakalpojums "zibens novērtēšana" (ātra kā zibens). Nevis mākleris nāk uz mājām un novērtē mājokli, bet cilvēks pats apraksta mājvietu, parametrus, un pievieno piecas fotogrāfijas.

Tad mākleris diennakts laikā dod aptuvenu mājvietas novērtējumu. Šī ideja man tagad liek domāt par to, kā es sagatavotu māju šādām fotogrāfijām.

Gribēju nofotografēt sev un blogam savu milzīgi skaisto orhideju, kas tagad zied pilnā sparā. Nofotografēju vienreiz, un tad izdomāju no palodzes noņemt mūsu pasta paplātīti. Kaut uz paplātes bija kārtība, vienalga tā ir acij papildus informācija. Tāpēc uz bildes brīdi noņēmu paplātīti no palodzes nost. Augšā redzams rezultāts.

Man liekas, ka māju sagatavojot māklera vizītei, vai fotografēšanai, ļoti daudz nozīmē tas, ka .... nu, kā lai es to skaistāk pasaku? Ka visu vairāk vai mazāk novāc. Lai ir lielas, tīras virsmas. Viena lieta ir novākt priekš bildes - liec kaut vai sev aiz muguras, galvenais, lai kadrs tīrs. Bet kur lai liek visu to iedzīvi uz potenciālo pircēju vizīti? Ja nav noliktavas telpas vai pagraba vai bēniņu?

Tieši par šiem jautājumiem domājot es tagad cenšos tukšot māju no liekā. Šeit, datoristabā, piemēram, ir ļoti skaista kumode, kuras virsma būtu fantastiska, ja tur būtu tikai mans lielais spogulis un orhideja. Bet kur lai liek krūzi ar zīmuļiem, pildspalvām un šķērēm, kur lai liek kasti ar adatām un diegiem? Kur lai liek plastmasas trauku ar rēķiniem? Kaut kur kumodē? Bet tad tur jāatbrīvo vieta.

Šodienas mini projekts - sviedu ārā vecus rēķinus un citus papīrus no 2013.gada, un aši notīrīju plīti. Visi trauki nomazgāti.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!


2 comments: