Search

Saturday, June 2, 2018

Balkona dārziņš 2018

Kopš pēdējā ieraksta par balkona dārzu pagājuši divi mēneši, un manā dārziņā ir pārmaiņas. Tāpēc laiks jaunam ierakstam un apdeitam.
Šeit jaunākā puķukaste - man gribējās košas krāsas. Pelargonija, tabakas puķe, pelargonija, petūnija, un atkal pelargonija.
Zemāk visa balkona skats no augšas:
 Šajā (zemāk) puķupodā sastādīti četri petūniju stādi.
Kā var redzēt bildēs, man ir divas puķukastes un divi puķupodi ar atraitnītēm. Domāju, ka līdz Jāņiem vēl ļaušu atraitnītēm ziedēt, un tad iestādīšu puķes, kas ziedēs vēl visu vasaru.
Šajā puķukastē man ir arī mārpuķīte un neaizmirstulīte.
Man gribējās sastādīt vienu podu ar klasisku kombināciju - sarkanu pelargoniju un zilām lobēlijām. Lobēlijas ir tās, kuras pati izaudzēju no sēklām.
Un te - divi ķirštomāti. Šķirne "Sweet 'n Neat Lemon Sherbet". Viens tomātiņš jau aizmeties. Gaidu to brīdi, kad varēs iziet uz balkona un paņemt pa kādam tomātam. Šie būs dzelteni. Tas garais, brūnais kāts ir šokolādes puķe. To arī audzēju no sēklas. Tiešām smaržo pēc tumšās šokolādes.
Zemāk, pelargonija un verbena. Atkal košas krāsas kopā.
Un šis (zemāk) ir skats pa manu logu. Košais balkona dārziņš man sagādā prieku katru dienu.


Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment