Search

Thursday, June 28, 2018

Koridora skapis

Šodien ķēros klāt vienam no koridora skapjiem, un vienlaicīgi arī liku labdarības maisā priekšmetus no biroja istabas. Labdarībā atdevu arī šo plakātu:
"Done is better than perfect", izdarīts ir labāk nekā perfekti. Tā  man ir ļoti aktuāla tēma, arī māju kārtojot. Reizēm ir grūti ieviest kārtību, jo tas pārvēršas par pārāk daudziem projektiem. Piemēram: šodien koridora skapī atradu vecu, neizmazgātu suņu dvieli. Man gribētos to izmazgāt un nodot materiālu pārstrādē, bet tādā gadījumā es nevis būšu uz priekšu pakārtojusi, bet radījusi sev vēl divus, trīs projektus: nonest lejā dvieli, lai izpurinātu, tad izmazgāt, izžāvēt, un tad aizvest uz materiālu pārstrādi.  Otrs piemērs, atradu ne pirmā svaiguma auduma maisu. Atkal, pirms nodot to labdarībā, es vēlētos to izmazgāt, bet tad atkal tas kļūst par projektu.

Šoreiz es atļāvos veco suņu dvieli izmest, un auduma maisu nodot labdarībā neizmazgātu. Precīzi nemācēšu atstāstīt, bet kārtošanas eksperte Dana White rakstīja par to, ka tu varēsi būt dabai draudzīgs tad, kad mājas būs vairāk sakārtotas. Man liekas, ka Zviedrijā atkritumu pārstrādē var izšķirot visu, visam ir kāds dabai draudzīgāks veids, kā to izmest. Ja es sāku domāt šādās kategorijās, tad man iestājas skumjas, jo liekas, ka visi darbi apstājas. Tāpēc šodien es domāju tā - done is better than perfect, labāk izdarīt, nekā izdarīt perfekti.

Kāpēc atdevu prom šo plakātu? Kaut teiciens mani ļoti iedvesmo, es šo plakātu kaut kā pat vairs nepamanīju. Plakāts bija pielīmēts pie biroja durvīm ar skoču, uz ātro, pat vēl no iesaiņojamās plastmasas neizņemts. Sapratu, ka negribu meklēt rāmi un plakātu likt kaut kur pie sienas, tāpēc teicu tam paldies par sniegto iedvesmu, un tagad lai tas iedvesmo kādu citu.

Uz labdarības veikalu aizvedu vienu lielu IKEA maisu ar mantām, un tik pat lielu maisu izsviedu konteinerā, ko mūsu mājas pārvaldnieki noīrē vairākas reizes gadā, lai iedzīvotāji tur varētu samest lielos atkritumus.

Zemāk - daļa no koridora skapja.
Kā redzams, tur ir atbrīvojusies nedaudz vieta, kur man ir plāni glītāk sakraut kastes.

Vēl šodien mini projekts - nokārtot trauku mazgājamās mašīnas virsmu. Šeit bilde pirms:
un tagad - pēc:
drusciņ ir atšķirība. Mana zilā ūdens glāze tur stāv, jo es no tās tiešām visu laiku dzeru.

Tad šodien atliek nomazgāt visus traukus, un dienas mērķi būs sasniegti ar uzviju!

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment