Search

Sunday, June 24, 2018

Darbīga diena

Jāsāk ar vakardienu - nomazgāju visus traukus. Šodien bija viegli uzsildīt pusdienas, tas priecē.

Šodienas lielais projekts - nokrāmēju skapjaugšu. Tur bez dažādām izšķirojamajām mantām bija arī ļoti bieza kārta putekļu. Tādas lietas darot un tīrot man patīk iedomāties, ka es pēc fen šui vai kādiem citiem principiem mājās ieviešu jaunu enerģiju. Nezinu, vai tā ir, bet tādas domas mani ļoti iedvesmo un uzmundrina. Tātad, skapjaugša pirms -
 un pēc -
Visām šīm mantām es knapi atradu vietu, dažas tiks nodotas labdarībai un šobrīd lielā maisā stāv pie durvīm. Par maisiem runājot, man šobrīd ir tik daudz labdarības un pārstrādes maisu, ka es knapi tieku klāt putekļu sūcējam. Tā ir problēma. Tāpēc laikam būs jānones visi maisi uz mašīnu.

Vēl viens šodienas projekts: izmazgāju sen, sen iekrājušos suņu dvieļus. Tos, kurus klāju sunes gultiņā. Kāpēc tie iekrājas un kļūst par projektu? Tāpēc, ka es šos dvieļus nesu lejā izpurināt, jo tie ir pilni gan ar spalvām, gan smiltīm un putekļiem. Tagad to rakstot, liekas, nu gan, kur ir problēma? - nobrauc ar liftu lejā un izpurini. Bet reāli, jā, man šis darbs ievelkas uz mēnešiem, un dvieļi tik krājas vannasistabā uz grīdas. Zemāk ir "pēc" bilde, kur jānovērtē tas, ka uz grīdas ir tikai viens, nevis vēl pieci, suņa dvieļi.
Šo dvieli neizmazgāju, jo tas ir salīdzinoši tīrs un mēs to šobrīd lietojam slapju ķepu un vēdera slaucīšanai (mūsu sune mīl ūdeni).

Zemāk bildē  mani dzeltenie virtuves cimdi, kas, kadrā pavīdod, ir izbojājuši ne vienu vien bildi no virtuves. Izlēmu cimdus izmest un pamēģināt, kā būs bez tiem. Varbūt, ja es traukus mazgāšu katru dienu un cik vien iespējams drīz pēc maltītēm, tad varbūt man trauku mazgāšana ies ātrāk? Un cimdus tik ļoti nevajadzēs? Redzēsim. Ja gribēšu atkal virtuves cimdus ieviest, tā arī darīšu.
Vēl šodien:
- uzliku taimeri uz 15 minūtēm un zortēju vienu dokumentu mapi (no 2012.gada)
- aizvedu uz suņu klubu suņu grāmatas.

Kā jau vakar rakstīju, rīt atsākas darba solis, un vairs tik daudz laika mājas projektiem es veltīt katru dienu nevarēšu, bet mani ļoti iedvesmo šis bloga projekts, tāpēc mēģināšu turēties pie "viens-divi" plāna: viens, katru dienu nomazgāt visus traukus, un divi - piecu minūšu projekts.

Pie šiem projektiem es skaitīšu arī tādas lietas kā rēķina nomaksāšanu (lai to var nolikt dokumentu mapē), kartiņas nosūtīšanu, kaut viena papīra izmešanu, kaut vienas grāmatas nolikšanu labākā vietā.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment