Search

Saturday, June 23, 2018

Ziemassvētku kartiņas

Šodienas mini projekts - izrevidēju Ziemassvētku kartiņas, jo tā bija viena no kastēm zem rakstāmgalda. Tas ir, tukšās, vēl neuzrakstītās kartiņas. Nodošu labdarībā tās, kuras mani vairs neuzrunā, sev atstājot skaistākās.
Vēl šajā kastē bija viens no maniem vecajiem piezīmju-plānošanas blokiem. Izšķirstīju, nopriecājos, un nolēmu izsviest, jo gribas dzīvot vieglāk. 

Nākamais punkts - rīt ir mana pēdējā atvaļinājuma diena šajā periodā (būs vēl atvaļinājums augustā), un es nezinu, cik daudz laika man katru dienu atliks šim mājas uzlabošanas un kārtošanas projektam. Tāpēc domāju darīt tā, kā iesaka Dana White - sāc ar trauku mazgāšanu. Mums ir maza trauku mazgājamā mašīna, un par to es esmu ļoti pateicīga.

Bet ir trauki, kurus es vienmēr mazgāju ar rokām. Visus katlus, pannu, dažus plastmasas traukus, cepšanas lāpstiņas. Tagad sekos uzskaitījums, kāpēc man nav tā, ka trauki vienmēr ir nomazgāti. Pirmkārt un galvenokārt, ja man negribas, vai liels nogurums, tad reizēm es traukus atstāju uz nākamo dienu.

Otrkārt, es traukus mazgāju ļoti rūpīgi. Ja kāds ciemiņš man grib palīdzēt un manā vietā traukus nomazgāt, man ir bailes, ka trauki netiks nomazgāti pēc maniem standartiem, ka tur paliks taukaini nospiedumi vai kafijas nospiedumi uz krūzes. Diemžēl es tā domāju, un to es pamazām cenšos mainīt.

Rūpīgi mazgāt traukus, tas nozīmē divas lietas: viens, tas aizņem laiku, un divi, man paliek ļoti sausas rokas. Jau nomainīju trauku mazgājamo līdzekli uz ļoti saudzīgu, bet vienalga var just, ka rokas paliek sausas. Cimdus es mēģinu lietot, bet reizēm arī tās sekundes cimdu uzvilkšanai negribas tērēt.

Dana White ļoti uzsver to, ka svarīgi ir traukus nomazgāt katru dienu. Es saprotu, ka tas atvieglo ļoti daudz ko - var uzreiz ātri uzcept omleti, jo panna tīra, var ātri sietā noskalot pupiņas vai nokāst makaronus, un vispār, ir tik patīkami darboties tīrā virtuvē. Bet man ir tā - ja ir kāds brīvs brīdis, gribas darīt kaut ko interesantāku, kādu citu projektu, nevis atkal mazgāt traukus. 

Deina raksta, ka jo ilgāk ielaidīs, jo ilgāku laiku atkal prasīs traukus nomazgāt. Nu, jā, tas ir it kā saprotami, bet vienalga es reizēm atlieku arī šos mini darbiņus.

Tad nu plāns tuvākajām nedēļām ir šāds - numur viens, nomazgāt traukus, un numur divi - piecu minūšu projektiņi.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment