Search

Monday, June 11, 2018

Visas puķukastes pārstādītas


Atkal nenocietos, un, negaidot līdz Jāņiem, atraitnīšu un vijolīšu vietā iestādīju vasaras puķes. Lūk, kā mana atraitnīšu puķukaste un krēsls izskatījās pirms tam:
Zemāk vēl viena krēsla bilde; uz krēsla, tātad, man bija divi podi, viens ar vijolītēm, ko iestādīju 23.martā (!), un viens ar atraitnītēm.
Un tagad - krēsls ar vienu podu, kurā zied petūnija kopā ar tādu laima zaļu augu (zviedriski "penningblad").
Un šeit - krēsls kopā ar tikko pārstādīto puķukasti. Tūlīt būs arī tuvplāns. Vēl šai bildē, lūdzu, pievērsīsim uzmanību, ka es uz balkona izslaucīju un izsūcu grīdu.
Nu re, šeit (zemāk) jaunā puķukaste. Petūnija, zaļš augs, vēl viena petūnija, tad sīkziedu petūnija, un tad - pelargonija.
Kā var redzēt bildē zemāk, man palika pāri vairāki stādi. Vēl nezinu, ko ar tiem iesākšu, tāpēc saliku tajos puķu podos, kas man bija, un vienkārši noliku uz grīdas un uz krēsla. Nāks laiks, nāks padoms, vai ne?
Man mazliet pietūks atraitnīšu saulainā dzeltenuma. Paldies jums, mazās skaistulītes, par šo laiku!

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments:

  1. Nu ļoooooti skaisti! Mana lodžija, ja redzētu, būtu ļoti bēdīga, jo šogad galīgi neiet ar puķu stādīšanu... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies! Sāc ar mazumiņu, būs liels prieks! You can do it! :)

      Delete