Search

Friday, November 8, 2013

"Florista labākie darbi ar neļķēm", 5.daļa

Šodien: par neļķēm - drusciņ, vairāk - par dažām citām super idejām, ko redzēju floristu skolā. Viss neļķu sērijā no paša sākuma - šeit.
Pirms ķeramies pie citām puķēm, aicinu vienmēr apsvērt pušķī ielikt neļķes, ja pašam liekas, ka būs smuki. "Neļķes ar rozēm kopā neliek" varbūt kādreiz bija tāds noteikums, bet droši var likt, būs skaisti! Floristikas skolotāja teica, ka vienīgais tad ir temperatūru atšķirība, jo rozēm vajag siltu ūdeni, bet neļķēm - remdenu, tāpec tad liet remdenu ūdeni visam pušķim.

Today, I would also like to cite another source of my "carnation ispiration" - Kelly, who writes "The Complete Guide to Imperfect Homemaking". Kelly often styles with carnations and it always looks so neat. Here is one example, and here - another.
Šīs burvīgās puķes ir protea, tikai nesen par tādām uzzināju. Man likās, ka tās ir ļoti eksotiskas un dārgas puķes, bet aizvakar puķu lielveikalā redzēju, ka piecu puķu bunte salīdzinoši nemaz tik dārgi nemaksā. Nezinu, cik ilgi tādas skaistules nodzīvotu vāzē, bet man liekas, ka ilgi. Visbiežāk es esmu redzējusi, ka vienu protea ieliek pušķī kopā ar citiem ziediem, tāpēc bija tik skaisti rezēt tik daudzus ziedus kopā spainī.
Man patika šī ideja rudens vainagam. Ar zelta stiepli notīt gar vainagu lapas un zelta diedziņā ietīt pērles, ziedus, lapas, ozolzīles, ko pats grib.
Visbeidzot, man tā patika šie darbi no "jēra auss" (stachys byzantina).
 

Neļķu sērija nu ir galā - paldies, ka sekoji līdzi! No sirds novēlu Tev baudīt to prieku, ko sniedz ziedi.
 
Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments: