Search

Sunday, September 29, 2019

Tulpju sīpoli un šokolādes puķe

Šajā ierakstā (links) atrādīju, kādus tulpju sīpolus nopirku cerībā, ka no tiem pavasarī varētu izaugt jo skaistas tulpes. Taču sīpolu stādīšanu visu laiku atliku, jo mūsu dārziņā ir cieta, blīva zeme, kuru ļoti grūti uzrakt, kur nu vēl izrakt pietiekoši dziļas bedres sīpoliem. Atliku, atliku, līdz vienu pēcpusdienu izlēmu klausīt savas mīļās tantes padomam un darīt tā -

noņemt to pašu virsējo zāles kārtu, tad - cik var, parakt, un tad - sīpolus iekšā, un virsū sabērt zemi. Man bija nopirkts 40-litrīgs zemes maiss (izklausās ļoti daudz, bet tas tāds maiss vien ir, ne no pašiem lielākajiem), to visu es sabēru virsū un izveidoju dobi.

Tagad jāgaida pavasaris - redzēs, vai no manām tulpēm kas sanāks, vai nē, bet es domāju tā - ja nesanāks, nu, tad mācība būs rokā, ka tomēr vajadzēja rakt dziļāk. Bet ja es būtu šo darbiņu atlikusi un atlikusi, varbūt beigās jau būtu par vēlu - zeme būtu pārāk sasalusi, un tad man arī nekas nesanāktu. Tā ka - mēģināts nav zaudēts!

Nākamais darba kārtības punkts:


lielajā podā pie mājas durvīm šokolādes puķei līdzās iestādīju divus šādus augus, zviedriski tos sauc par alunrot. Tās gaišākās šķirnes nosaukums ir "Marmelāde" - cik skaisti, vai ne? Esmu žurnālā redzējusi, ka ir arī šķirne, kas saucas "Creme Brulē", to varam pievienot nākotnes plāniem.


Ir septembra beigas, un mana šokolādes puķe joprojām skaisti zied un mani katru dienu priecē. Tāpēc apsveru iespēju šogad viršus nemaz nepirkt un nestādīt. Ietaupīsies naudiņa, un šim gadam man jau tāpat pietiek rudens darbu.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment