Search

Monday, September 9, 2019

Dārza atkritumi un tulpju sīpoli 2019

Šodien biju nedaudz sašutusi par to, ka atbrīvošanās no dārza atkritumiem ir tāda epopeja. Par to tūlīt pastāstīšu, bet no sākuma ieliksim uzmundrinošu bildi. Man ir padomā rudens dārza darbi - gribu iestādīt tulpju sīpolus.


Tātad - dārza atkritumi: nopļautā zāle, sapuvuši āboli, apgrieztais dzīvžogs, un tagad arī smaga, mālaina zeme, kura saķērusies kopā ar zāli, un kuru es raku ārā, lai varētu izveidot dobi ar lavandām u.c.puķēm. Kāpēc šos atkritumus nevar vienkārši izmest parastajā miskastē? Tāpēc, ka pie mums paredzēts šos atkritumus izmest pārstrādes centrā. Ja visi mestu savus dārza atkritumus parastajā miskastē, tad pilsētas dome to ātri saprastu un palielinātu miskašu izvešanas cenas, un to jau negrib neviens. Arī dārzā komposta kaudzi taisīt es nevēlos, jo mūsu mājas zemes pleķītis ir neliels, un gribas, lai tas viss būtu skaists, bez komposta kastes vai kaudzes.

Lai nu kā - šodien biju izdomājusi šos atkritumus aizvest uz atkritumu pārstrādes centru. Man bija sagatavoti lielie miskastes maisi, bet sakiet lūdzu, kāpēc tos maisus taisa tik lielus? Viņus tāpat pilnus ar tādiem smagumiem nevar piekraut! Nevarētu pēc tam panest, kur nu vēl iecelt mašīnas bagāžniekā, un pēc tam izbērt konteinerā. Man sanāca kādi pieci maisi.


Izlēmu izmest arī to apaļo, pīto paklāju, jo sapratu, ka tas tomēr par daudz izmircis, saglābt būtu grūti.

Tā nu salādēju visus maisus bagāžniekā un devos uz pārstrādes centru. Braucu gumijniekos, un labi, ka tā, jo pārstrādes centrā pie man vajadzīgā konteinera bija nedaudz dubļains. Pēc tam savos gumijas zābakos jutos kā īsta dārzniece. Iebraucu puķu veikalā pēc zemes, un nopirku piecus narcišu sīpolus.


Domāju, ka ļoti labi izskatīsies ar manis izvēlētajām tulpēm.

Ārā pēkšņi iestājies rudens. Vēl tikko varējām iet ar šortiem, bet šodien es skapī sameklēju džinsus.

Nu, ko - lai visiem jauka pirmdiena un nedēļa!

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment