Search

Saturday, May 4, 2019

Apavu atklājumi

Man jau kādu nedēļu darāmo darbu sarakstā bija punkts "nolikt brūnos zābakus". Šodien beidzot šim darbiņam piekēros klāt, un tas izvērsās par patīkamu mini projektu.
Šie brūnie zābaki man kalpo jau ilgi, un šodien atklājās, ka tiem sākuši dilt papēži. Nolēmu, ka pie kurpnieka tagad, pavasarī, nenesīšu, jo rudenī, visticamāk, būs jāpērk jauni zābaki. Notīrīju zābakus, atradu apavu spriegotājus, un tādējādi "ieziemoju" zābakus ļoti eleganti.

Kastē, kurā atradu spriegotājus, atradās arī divi pāri kurpju, par kurām es jau biju aizmirsusi. Izlēmu tumši zilās kurpes atdot labdarībai, jo tās man jau ir "noiets etaps". Otrās kurpes vēl mēģināšu uzvilkt - neatceros, vai tās ir ērtas.

Šī mini projekta rezultāts ir tāds: ziemas zābaki nolikti, un tagad man ir skaidrība par vēl divām kastēm koridora skapī.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

1 comment: