Search

Thursday, May 30, 2019

Puķes pie mājas durvīm

Gribēju, lai pie mājas durvīm ir puķes.


Dārza centrā diezgan ilgi staigāju gar āra puķu podiem, mēģinot izdomāt, kas man derēs. Vēlējos kaut ko lielu, pamatīgu, bet lielajiem puķu podiem tad arī bija attiecīgas cenas. Apsvēru nopirkt vislielāko māla podu, kāds tur bija, bet pie jauno māju durvīm arī šāds māla pods, manuprāt, izskatītos par mazu.

Dārza centrā man uzreiz acīs iekrita tādas sulīgas, sarkanas pelargonijas. Vēl es veikala reklāmā biju redzējusi šokolādes puķi, ko esmu pati audzējusi no sēkliņām. Staigāju pa veikalu un domāju, ko man iesākt - šoreiz atmest ar roku projektam, un paskatīties, kur vēl ir kādi puķu podi? Paņemt tās pelargonijas un sastādīt cinka toverī (kurš likās par mazu)?

Te pēkšņi es pie lielajiem māla podiem ievēroju tādu noputējušu apaļu puķu podu. Tam vienā malā bija iesists robiņš.


Atradu produkta informācijas zīmi, tur bija rakstīts, ka šo podu sauc "Manuel", diametrs 41cm un pods ir 31cm augsts. Bet cenu nekur neredzēju. Iekrāvu (smago!) podu veikala ratos un sāku doties uz kasi, lai pajautātu, cik tas maksā. Tai brīdī pamanīju pārdevēju, kurai palūdzu apskatīt šo podu. Norādīju, ka poda malā ir neliela plaisa, un pieklājīgi pavaicāju, vai būtu iespējams kaut ko darīt ar puķu poda cenu. Un kā jums šķiet, kas notika? Pārdevēja piezvanīja uz kasi, nosauca produkta kodu, uzzināja cenu - 499 kronas (gandrīz 50 eiro), un (!) teica, ka pārdos podu man par pus cenu! Es biju tik ļoti priecīga!

Izvēlējos savas pelargonijas, šokolādes puķi, un devos mājās dārza darbos. Pirmais, uzreiz noslaucīju podam putekļus. Šajā bildē (zemāk) to plaisu malā nemaz nevar redzēt.


Šeit mūsu māju durvis pirms puķu poda:


Un tagad - ar puķu podu un košajām pelargonijām. Šokolādes puķi iestādīju viducī.


Protams, arī šis pods uz mājas fona izskatās maziņš. Bet tas ir labs sākums.


Cik ilgi šīs pelargonijas man ziedēs? Vai tās sakuplos? Vai šokolādes puķe paaugsies garāka par pelargonijām? Vai es šajā podā stādīšu rudens viršus? To visu mēs redzēsim.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

1 comment:

  1. Skaists pods un brīnišķīgas puķes! Lai aug skaisti, par prieku mājiniekiem un viesiem!

    ReplyDelete