Search

Monday, May 20, 2019

Mans grāmatu lapu vainags

Šopavasar beidzot uztaisīju vainagu no grāmatas lapām. Jau sen tādu gribēju, jo tāds vainags ir manai mīļajai autorei un blogerei The Nester.  Beidzot pieķēros klāt, lai arī man tāds vainags būtu. Instrukcijas meklēju internetā, ierakstot "book page wreath". 


Zemāk - siena bez vainaga. Kāda atšķirība, vai ne?


Vēl šīsdienas projekts - iestādīju šo māju pirmo puķu podu. Draugi mums uzdāvināja lavandu, es pieliku klāt divas sarkanas pelargonijas, un trīs zilo lobēliju stādus. Iespējams, ka sastādīju par biezu, man ir tāda tendence, bet tas nekas. Lai aug, un redzēsim, kā sanāks. Šoreiz ļoti gribējās tādu klasisku kombināciju - sarkanas pelargonijas ar lobēlijām.

Man patīk šīs "pirms" bildes, kad stādiņi ir vēl mazi. Vasaras vidū un beigās tie jau ir tādi mežoņi, kā teiktu mana Mammammīte.


Pāri palika trīs lobēliju stādi. Pagaidām tie dzīvos uz terases, līdz es atradīšu tiem vietu. Intereses pēc pierakstīšu arī cenas: lobēliju 6-paku nopirku par 60 kronām (aptuveni 6 eiro), un pelargonijas katra bija par 20 kronām (2 eur). Zeme un māla bumbiņas poda apakšai, kā arī pats puķu pods, man jau bija, tātad šis projekts man izmaksāja 100 kronas (10 eur).


Ieraksta noslēgumā - neliels sneak peak nākotnes projektam: esmu otro roku veikalā par smieklīgu naudu nopirkusi galdiņu, kuru gribu nokrāsot tumši zilā krāsā un izmantot uz terases. Salikt uz tā puķes vai nolikt kafijas krūzi, tas man būs tāds galdiņš, kurš nebūs jāuzpasē un jāsaudzē. Šodien izvilku galdu terases vidū, lai saulīte pasilda un izgaro vecas mēbeles smaka, un mans (gandrīz) trīsgadnieks jau šī galda atvilktnē iebēra nedaudz zemes un akmeņu. 

Fotogrāfijās un uz ekrāna jau krāsas grūti saprast, bet es izvēlēšos to pirmo, kas saucas Supernova. Otra krāsa arī ir ļoti skaista, bet, manuprāt, sanāks par lillā.



Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment