Search

Tuesday, October 16, 2018

Dažas bildes no mājas fotosesijas

Vakar beidzot bija mūsu māju fotosesija - mākleru firmas fotogrāfs bija pie mums un fotografēja dzīvokli pārdošanas sludinājumam. Šeit - dažas bildes, ko nofočēju ar savu telefonu, lai būtu atmiņai. Pirmais - virtuves stūrītis:
Citroni izskatās tik labi, tik priecīgi! Šīs grāmatas parasti mums tur nestāv vis, es noliku tikai, lai būtu smuki fotosesijai.
Zemāk var redzēt arī daļu no sakārtotā koridora.
Šos paklājus (skatīt zemāk) es uzliku tikai uz fotografēšanu. Esmu mēģinājusi tos turēt virtuvē visu laiku, bet viņi tik ātri paliek netīri, ka šobrīd es izvēlos vieglāko ceļu - virtuvi bez paklājiem.
Šeit vēl viens virtuves leņķis - pievērsiet uzmanību tam, ka pie izlietnes nav pilnīgi nekā - ne trauku mazgājamā līdzekļa, ne lupatiņu, nekā. Tā es citos sludinājumos biju ievērojusi, un tā sakārtoju arī uz mūsu fotosesiju. Fotogrāfs vēl palūdza noņemt elektrisko tējkannu, lai paliek tikai kafijas automāts, un palūdza izštepselēt kafijas automātam vadu (paslēpu to aiz automāta). 
Man šāda virtuve liekas tiiik skaista, bet jāsaprot tas, ka tur ir novākta visa sadzīve -  kur garšvielas, kur olīveļļas pudele, kur kafijas bundulis? To visu taču vajag pa rokai.
Lodžija ar viršiem. Ievērojiet, kā mums paveicās ar laiku! Bija silts un saulains, un bildēs to var redzēt. Zemāk - lielās istabas stūris, dīvāns saposts ar daudz, daudz spilveniem.
Vēl viens lielās istabas leņķis.
Un, visbeidzot, maza vinjetīte vannas istabā.
Tagad, nākamajā dienā pēc fotosesijas, ir tādi atplūdi, nogurums. Bet šis ir ļoti liels un labs darbs, kas tagad ir padarīts.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments:

  1. Ļoti skaisti! Bet piekrītu, ka ikdienas dzīvē nu vismaz kaut kas uz tām skaistajām virsmām dzīvo. Man noteikti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jā, noteikti, noteikti dzīvo! Liels paldies, es ļoti centos.

      Delete