Search

Tuesday, October 2, 2018

Helovīna vainags 2018

Šodien lielveikalā bija sagatavots stends ar Helovīna lietām, un es ar prieku skatījos, kas tur atrodams. Izvēlējos paku ar plastmasas zirnekļiem, pelēm un sikspārņiem, jo man bija ideja Helovīna vainagam. Turpat lielveikalā nopirku arī fici dzijas. Gribēju riktīgi oranžu, bet tādas nebija. Tad nu es trenējos dzīvot pēc principa "good enough", pietiekoši labi, un nopirku dziju, kas dzīvē izskatās tāda karameļu krāsas, kaut kas starp oranžu un brūnu.
Man mājās jau bija salmu vainags. Šo vainagu es kaut kad pavasarī nopirku ar atlaidi, un vasarā gandrīz noziedoju labdarībai. Tagad bija prieks, ka man tāds vainaga pamats jau bija. Aptinu šo salmu vainagu ar dziju, iespraudu spalvu pūces (kuras es lietoju jau, manuprāt, trešo gadu!), un ar floristikas drāti piestiprināju vainagam pārējos elementus.

Nesanāca perfekti, bet sanāca mīļi, un man katru reizi nākot mājās uz šo vainagu paskatoties būs prieks. Tātad, pakāru vainagu kāpņutelpā, blakus durvīm.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments: