Search

Saturday, October 6, 2018

Bērnu drēbju tirdziņš, rudens 2018

Pavasarī es rakstīju, ka mums Vesterozē ir jauka tradīcija - divreiz gadā baznīca organizē bērnu drēbīšu tirdziņu (šeit links uz pavasara ierakstu). Rudens tirdziņš notiek šai nedēļas nogalē, un es tur šodien biju! Lūk, mana izvēle:

Par 140 kronām (aptuveni 14 eiro) nopirku divas trenuškas, divus pogājamos kreklus, vienu garrokainu T-kreklu, un maisiņu ar 11 plastmasas mašīnītēm.

Biju šodien, tirdziņa pirmajā dienā, bet jāsaka, ka vai nu es esmu palikusi izvēlīgāka, vai arī šoreiz man vajadzīgo izmēru drēbītes puišiem nebija tik lielā izvēlē. Arī rotaļlietu šoreiz nebija tik daudz.

Tātad, izvēlējos divus pārus melnu trenušku (par 20 un 30 kronām), vienu garrokainu T-kreklu (20 kr), kas būs ļoti labs dārziņam. Vienu "izejamo" kreklu gaiši zilā krāsā ar mazu strīpiņu (tikai 10 kronas!) - varbūt derēs uz Ziemassvētkiem? Un vienu flaneļa kreklu (20 kr) rudenim. Šādus pogājamos kreklus es mazajam velku reti, bet, kad uzvelk, ir tik skaisti.

Pilnīgi mainot tēmu - pēc desmit dienām mūsu mājokli fotografēs pārdošanai. Vēl neesam gatavi pārdot, bet ideja ir ļaut mākleru firmai sagatavot sludinājumu, lai tas nebūtu jādara steigā. Kaut vīrs, ģimene un draugi mani mīļi mierina, ka tā ir tikai fotosesija un viss būs kārtībā, man par to vienalga ir liels stress. Gribas savas mīļās mājas parādīt no vislabākās puses. Bet lai cik es arī gribētu tagad veikt desmit dienu tīrīšanas un kārtošanas maratonu, ar mazo divgadnieku tas īsti nav iespējams.

Kāds ir risinājums? Daļēji - man nākamnedēļ būs divas brīvas dienas, un, kamēr mazais ir dārziņā, ļoti ceru daudz ko paveikt tīrīšanas ziņā. Notīrīt koridora skapja spoguļdurvis, kārtīgi iztīrīt vannasistabu. Otrs - centīšos katru dienu izdarīt minimumu, ko spēju - par spīti iesnām, nogurumam, utt. Šeit es domāju traukus, rotaļlietu salikšanu kastēs, veļu - tīro un netīro.

Turiet par mani īkšķus!

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments: