Search

Wednesday, June 12, 2019

Zilais galdiņš

Mana mīļā blogere The Nester bieži raksta par to, ka pārkrāso mēbeles. Man arī ļoti gribējās izmēģināt. Šopavasar vienā otro roku viekalā atradu galdiņu par smieklīgu cenu - 70 kronām (aptuveni 7 eiro). Uzreiz zināju, ka gribu to nokrāsot tumši zilā krāsā. Lūk - rezultāts.


Tagad "pirms" bilde - galdiņš oriģinālizskatā.


Es vēlējos, lai šis ir ātrs un interesants projekts. Nestere mani iedrošina, rakstot par to, ka nevajag darīt perfekti, ka var uzdrošināties, jo "you can't ruin something you don't like". Nu nevar "sabojāt" 70 kronu galdiņu, kas nopirkts otro roku veikalā. Tāpēc - uz priekšu! Biju izvēlējusies divus krāsu paraudziņus - zili lillā un tumši zilu.


Šim galdam izvēlējos tumši zilo toni Supernova, jo likās, ka otra zilā krāsa varētu būt pārāk lillā. Veikalā palūdzu, lai man sataisa tādu krāsu, kas būtu derīga āram, jo zināju, ka šis galds stāvēs ārā, uz terases, dažreiz varbūt pat lietū.

Uzliekot pirmo krāsas kārtu, man likās - vai, tik zila krāsa, būs nošauts garām. Bet žūstot krāsa palika tumšāka. Šeit galds pēc vienas krāsas kārtas:


Krāsa nožuva ļoti ātri, varbūt tāpēc, ka ārā bija samērā silts un ļoti saulains laiks. Es otro kārtu sāku krāsot faktiski uzreiz pēc pirmās kārtas.

Pēc otrās kārtas galds izskatījās šādi:


Un es to atzinu par labu esam.

Visa krāsošana aizņēma kādas divas - trīs stundas, nesteidzoties.

Vēl gribu piebilst par šī ieraksta pirmo bildi - es tik daudz ko esmu iemācījusies no The Nester. Esmu iemācījusies pamanīt tekstūras - ar tām ir tik interesanti spēlēties. Sirsnīgi iesaku Nesteres pirmo grāmatu "The Nesting Place"; arī otrajā grāmatā ir savi zelta graudi.

Kāds būs nākamais projekts? Visticāmāk - aizkaru malu apīsināšana, lai var izgludināt un piekārt. Man jau nedēļu maisā stāv aizkaru pakas, kuru labā vēl nekas nav izdarīts.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments:

  1. Lieliski, ka neklausījies skeptiķos un īstenoji savu ieceri. You know what I mean :)

    ReplyDelete