Search

Sunday, June 9, 2019

Viesu istabas progress

Kuram gan nepatīk labas "pirms" un "pēc" bildes? Šoreiz tādas varu piedāvāt, jo mūsu viesu istabā (kas ir arī mans ofiss) ir notikušas pārmaiņas. Pavisam drīz pie mums atbrauks mana mīļā māsīca, un tā bija motivācija, lai šo biroja istabiņu pārvērstu par viesu istabu. No sākuma - "pirms" bilde no 1.jūnija:


Vēl neizkrāmētas kastes, zilie Ikea maisi pilni ar mantām, kurām šajās jaunajās mājās jāatrod vieta. Šī rožainā tapete šeit jau bija. Es tādu nebūtu izvēlējusies, bet pagaidām tā šai istabā paliks.

Un tagad - "pēc", viesu istaba tāda, kāda tā ir šodien, 9.jūnijā:


Nolēmām, ka viesu istabā mums vajag izvelkamu dīvānu, un to meklējām un atradām Ikea. Šis dīvāna modelis saucas Friheten, un tas maksāja 3,300 kronas (apmēram 330 eiro). Manuprāt, priekš divguļama izvelkamā dīvāna šāda cena ir super. Šajā istabā tagad tik jauki smaržo, pēc koka un jaunas mēbeles.

Ir pielikti samta aizkari, arī no Ikea, modelis saucas Sanela. Aizkariem vēl būtu jānoregulē pareizais garums, un tad tie būtu jāizgludina, bet līdz tam es vēl neesmu tikusi.

Izlēmām pagaidām pielikt pavisam vienkāršu, vecu lampu, tādu, kāda mums jau bija. Tā gan no vecuma ir nodzeltējusi, bet šim brīdim būs pieņemama. Es vēlos šo istabu labāk iepazīt, pirms tērēt naudu jaunai, smukai lampai. Un tagad ir vasara, ārā ir gaišs, tāpēc lampa nav tik liela prioritāte.

Baltais, knubulīgais paklājiņš patiesībā ir vannas istabas paklājs (no Jotex), bet mūsu vannas istabā šobrīd tāds neder. Man ļoti patīk šī paklāja "popkornīgā" struktūra, un es tādu būtu gribējusi divtik lielu.

Vai visas kastes, kas šeit istabā bija, ir izkrāmētas, un mantas saliktas pa vietām? Nē. Četras lielas kastes ienesu mūsu guļamistabā, lai izkrāmētu pamazām. Savādāk šeit, viesu istabā, nebūtu bijis vietas, kur salikt kopā dīvānu.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment