Search

Thursday, November 1, 2018

Mājas tīrīšanas salvetes

Šodien uzrakstīšu par vienu produktu, kas man palīdz mājas uzkopšanā. Tās ir ICA firmas mitrās salvetes. (Šis nav sponsorēts ieraksts, rakstu par produktu, kas man patīk un noder.) Es tās izmantoju
galvenokārt plīts virsmas un grīdu tīrīšanai. Plītij: kad ir tauku pleķi un kaut kas sabiris, tad to visu ir ļoti ērti saslaucīt ar šādu salvetīti un izmest to ārā. Pēc tam var ņemt ar trauku lupatu un tīrīt kārtīgāk (ja ir laiks un vēlēšanās). Grīdai: ja uz grīdas radies kāds lipīgs pleķis, ieraudzīts kāds suņa spalvu kumšķis vai putekļu mākonītis. Man patīk paņemt tādu mitro salveti, kārtīgi izbraucīt to pa grīdu un nodomāt, jess!, vismaz pus kvadrātmetrs grīdas atkarots, tīrs!

Ar šīm salvetītēm esmu tīrījusi arī sienas - uz manām baltajām tapetēm bija pleķi pie sunes guļvietas, tos ļoti labi izdevās notīrīt. Arī virtuves skapīši ir tīrīti, kā arī tādas virsmas, kur sakrājas putekļi un tauki - uz plaukta virs plīts, un uz ledusskapja. Jā, es regulāri tīru ledusskapja virsmu, jo mēs tur glabājam maisus ar sunes barību, tāpēc es šo virsmu augšā, lejā kāpelējot samērā bieži redzu. Tad ir pavisam viegli paņemt šādu mitro salveti un aši putekļus notīrīt.

Pluss šīm salvetēm ir arī tas, ka tās līdz pat pēdējai saglabājas mitras, pat tad, kad paciņas lipekļa noslēgums vairs kārtīgi netaisās ciet. Mana salvešu paka stāv tieši uz trauku mašīnas, kur katru reizi, kad trauku mašīna strādā, paliek silts, bet tas, šķiet, salvešu kvalitāti neietekmē.

Daži vārdi par novembra projektu - šodien man ir zaļas acu ēnas, un esmu vismaz 15 minūtes pavadījusi Pintrestā. Man ir plāns vakariņām (lasis safrāna mērcē un rīsi), un es vēl šodien taisos iziet ārā, kaut uz 20 minūtēm.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

1 comment:

  1. Man arī patīk šādas salvetes (un ideja par vismaz vienu tīru laukumiņu :).

    ReplyDelete