Search

Friday, January 16, 2015

Ko es iemaaciijos par hiacinteem

Man tik ljoti gribejas tadu milzigu bunti hiacinshu. Lai buutu kaa pie florista, kaa filmaas, vai kaadaa greznaa veikalaa. Nevis vienu, vai triis ziedus, bet bunti. Istenoju savu sapni, un luuk, ko es iemacijos:
1. Nekad nebiju redzejusi, ka hiacintes pardod ar vel gandriz visu siipola dalju intact pie kaata. Nezinaaju, ko ar to dariit, taapec nogriezu, varbuut taa bija kljuuda.

2. Sajuuta, katru reizi uz savu hiacinshu bunti paskatoties, pirmo dienu bija vienkarshi nezisakams prieks un laime. Apsedos uz sava mazaa kebliisha un kusu no laimes un prieka par taadu skaistumu.

3. Tachu pec pirmas dienas maajaas hiacintes saaka ljoti smarzhot. Taa, ka atverot majas durvis, mani sagaidiija milziiga medus smarzha, ari tad, kad biju nolikusi vaazi vistalakajaa sturi citaa istabaa un aiztaisijusi durvis. 

4. No hiacinshu kaatiem uudenii bija smiltis, un uudens nedaudz sadulkojaas. Gribeju to nomainiit, un uudens nomainiishanas procesaa rezultaataa notika tieshi taapat, kaa man vienmer notiek ar tulpeem - ziedi pec tam saak sashljukt paari vaazes malaam. Nav vairs tie tikko grieztie, aukstie, skaistie zaldaatinji, kas kaartiigi staav vaazee rindaa.

5. Hiacinshu ziedi pec nepilnas nedelas saka zaudeet kraasu, palikt gaishi, gaishi zili, gandriiz balti (no kausa viducha uz zieda malaam).

6. For the record, es nopirku 10 hiacintes par 120 kronaam (apm.12 eiro), un shajaa vaazee ir devinjas. Skaitliski man pietika, bija kaa filmaas un zhurnalos, un kaa pukju veikalos :).

Secinajums: kad gribeshu ziedus for stunning visual (or photographic) impact, I will definitely know what to do with hyacinths. Bet savam priekam pirkshu tulpes, kuraam ir maiga, zalja, laimiiga smarzha.

Thank you for stopping by Pieliekamais!

5 comments:

  1. Bilde ir absolūti burvīga! Tik ļoti skaista! :) Tiešām fantastiski.
    Es šodien gāju garām puķu kioskam lielveikalā un sajutu hiacinšu, tulpju un narcišu smaržu. Tas bija tik jauki! Es sajutos kā savā Dzimšanas dienā, jo tas ir laiks, ka pēkšņi visās malās (veikalos un manās mājās) parādās šie pavasara vēstneši.
    Par puķu kopšanu. Mans Nr.1 kopšanas triks ir katru dienu mainīt puķēm ūdeni! Piemēram, rozēm es katru dienu gan nomainu ūdeni, gan nogriežu mazu gabaliņu kāta (45 grādu leņķī). Šie ir mani supertriki, kuri ar manām puķēm vienmēr strādā. :)
    Marta

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) super triki!:))) Bet man tulpeem vienmer notiek sliktaak, varbut tulpes atstat mieraa?

      Delete
  2. Ļoti skaists pušķis! Un šķiet, ka gandrīz nedēļā vāzē jau ir labs rezultāts. Kā gan citādi atkal tiksim pie jauna skaistuma? :)

    ReplyDelete