Search

Saturday, March 29, 2014

2 mīļākās zviedru dziesmas 2014.gada pavasarim

Dzirdēju jaunu dziesmu. No sākuma nesapratu, kas par mākslinieku. It kā tāds atšķaidīts Oskars Linnrūss (Oskar Linnros), tikai kur bungas? Tik šausmīgs teksts, ko tas nozīmē? Bet piedziedājums - tik skaists, kā Pet Shop Boys, un gribas dziedāt līdzi, tieši tā, kā kora skolotāja mācīja - atver muti, atver muti, lai tava balss un mūzika plūst tev cauri. Izrādījās grupas Kent jaunā dziesma "La Belle Epoque".

Mans saraksts - 2 mīļākās zviedru dziesmas 2014.gada pavasarim:
1. Kent - La Belle Epoque
It īpaši pēc otrā piedziedājuma. "Zviedri prot rakstīt vienkāršas, skaistas melodijas" nav mīts, tā ir. Ar vienkāršu es domāju saprotamu, gribas un var dziedāt līdzi; ej laukā, kāp kalna galā un dziedi no sirds.

2. Veronica Maggio - Hädanefter
Šī dziesma man iekrita sirdī ar pirmo reizi, pirmajām  notīm.
Zviedriski saka "vad hon kan!", kā viņa prot!
Skaisti dziesmas vārdi. "Tevis dēļ iešu laicīgi gulēt. (...) No šī brīža (=hädanefter) es būšu laba, būšu laba tev."
Un bungas, bungas, bungas! Braukt pa skaistu lauku ceļu, āra saule, un pa radio gadās šī dziesma - tā ir mana pavasara laime. Tuttū-rū!

Ieliec savā interneta radio un noklausies.

Photo sources: 1, 2.

Tagad eju fotografēt cepumus.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!



No comments:

Post a Comment