Search

Thursday, August 29, 2013

Siera mafini

Pieliekamajā šodien - uzticamie siera mafini. Recepte no burvīgā bloga Meklējot Priekus, šeit. Kad pirmo reizi cepu šos mafinus, man tie likās kā brīnums, jo likās, ka sanāca zupa no cirvja kāta - produktu ziņā neko daudz nevajadzēja, un sanāca tik brīnišķīgs silts ēdiens. Izmēģini! Iespējams, ka Tev visas sastāvdaļas mājās jau ir.
No pamatreceptes man sanāk 6 kārtīgi mafini.  Visbiežāk es recepti dubultoju, tad man sanāk 12; tāda izmēra, kā bildē.
Sastāvdaļas:
100 gr cietā siera
1 dl + 3 ēd.kar. miltu (1 dl = 100 ml); recepti dubultojot - drusku vairāk par 2,5 dl
1 tējkar. cepamā pulvera
pipari
2 olas
1/2 dl piena
2 lielas ēd.kar. krējuma

ja vēlas, vēl var likt: ķirštomātus, sagrieztu šķiņķi, olīves, apceptu bekonu, riekstu un sēklu maisījumu (1-2 ēd.kar), garšvielas, piem. oregano

Darba secība:
Uzsilda cepeškrāsni uz 200 C.
Sarīvē sieru. Lielā bļodā ar dakšu samaisa sieru, miltus un cepamo pulveri, piparus (arī riekstu un sēklu maisījumu, ja vēlas). Citā bļodā sakuļ olas, pielej tām pienu, un sajauc ar miltu-siera maisījumu. Pieliek krējumu, samaisa.
Liek mafinu formās kādu ēdamkaroti mīklas, tad tomātu, olīvju pusītes vai ko citu, ko vēlas. Virsū atlikušo mīklu. Smukumam uzkaisa piparus un oregano.
Liek cepties uz minūtēm 20-25 (recepti dubultojot).
Notes:
Man vislabāk šie mafini sanāk silikona formiņās (pie papīra pielīp). Mafini cepoties izaugs gandrīz divtik lieli. Sāli noteikti nelikt, jo sāļš ir siers.
Oriģinālreceptē es tikai drusciņ pamainīju cepšanas temperatūru un laiku, lai atbilst manai cepeškrāsnij, kā arī lieku nedaudz vairāk piena.
Sākas rudens ar saviem darbiem, treniņiem, kursiem, un laba ātrā maltīte spēku atjaunošanai kļūst ļoti nozīmīga. Lai arī Tev šei mafini izdodas un dod prieku!
Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!


No comments:

Post a Comment