Search

Sunday, November 3, 2019

Novembra sākums

Ir sācies novembris. Stāsts par šo ķirbi - pie manis ciemos bija mana mīļā māsiņa. Es vēlējos, lai mēs kopīgi sataisam Helovīna ķirbi, taču nevienā veiklā vēl pietiekoši lielu ķirbju nebija. Es svētdienas rītā iegūglēju "ķirbji, Vestmanlande (mūsu reģions)", un atradu ekoloģisku zemnieku saimniecību,


kuri, cita starpā, audzē arī ķirbijus. Sazvanīju saimnieci, un viņa teica, ka tieši viens nogatavojies, liels ķirbis esot.  Es uz to pieteicos, un tad mēs devāmies izbraucienā pretim zelta rudenim (un ķirbim).

Šis ķirbis svēra 13 kilogramus, un es to nopirku par apm.24 eur. Padārgi, bet ķirbis bija tik liels un skaists, mums sanāca svētdienas izbraukums, un ģimenes pasākums.

Man bija plāns vēlāk nopirkt un izgrebt vēl vismaz divus ķirbijus, bet laika gaitā sapratu, ka šogad pietiks tikai ar šo vienu, būs gana.

Vēl es šoruden pēc man mīļās blogeres Sarah Von Bargen ieteikuma lasu grāmatu "Your Money or Your Life", autori Vicki Robin un Joe Dominguez. Ļoti iesaku.


Mini projekts - esmu sākusi uz piezīmju kartiņām rakstīt dažādas reālas vakariņu idejas, t.i., nevis neizmēģinātas receptes, bet reālas vakariņas, kuras es/mēs gatavojam un ēdam. Mana cerība ir, ka tā būs laba ideju kartotēka tiem brīžiem, kad jābrauc uz veikalu pēc pārtikas, bet nav ne iedvesmas, ne ideju par to, ko gatavot vakariņās.

Šovakar mums vakariņās būs tacos!

Novembra mērķi:

- lieliski pavadīt laiku ar māsīcu un krustmāti, par kuru gaidāmo ciemošanos ļoti, ļoti, ļoti priecājos

- ievērot novembra budžetu (#budgetgoals)

- pabeigt šīs vasaras fotoalbūmu

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments:

  1. Es tik ļoti priecājos par tevi un tavām idejām! Ja kas - no tām vakariņu kartītēm var sanākt grāmata :)

    ReplyDelete