Search

Friday, December 14, 2018

Ziemassvētku dāvanu etiķetes

Šis ieraksts ir par to, ka svētku laikā reizēm ir jāļauj sev izmantot shortcuts - jāļauj sev darīt lietas vienkāršāk. Man ļoti gribējās visas dāvanu etiķetes tādas, kā augstākajai dāvītei. Bet tad es atklāju, ka man to ir tikai nedaudz, un laika, lai tādas sameklētu veikalos - negribas tam šobrīd laiku veltīt. 

Tāpēc es izdomāju, ka būs OK, ja es uz dāvaniņām uzlīmēšu gatavas etiķetes. Etiķetes ar rūķu, Ziemassvētku vecīšu u.c. zīmējumiem, kuri varbūt īsti nepiestāv dāvanu papīram vai lentītei, bet...
Vai tad etiķete tā galvenā? Nav.

Vēl viens padoms - ja ir tāda iespēja, var palūgt dāvanu iesaiņot jau uzreiz veikalā. Jā, būs ar veikala dāvanu papīru, bet būs izdarīts.

Kādi ir jūsu svētku shortcuts, kas dzīvi padara drusciņ vieglāku?

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

No comments:

Post a Comment