Search

Sunday, December 30, 2018

Atā, mani zelta svārki

Pirms vairāk kā gada es izpārdošanā nopirku ļoti skaistus šampanieša krāsas plisētus svārkus. Man viņi tik ļoti patika, ka izdarīju sev ko neraksturīgu - nopirku mazu izmēru, jo tie bija vienīgie palikušie svārki. Kaut kā es viņos iestīvējos, ar atlaidi cena bija ļoti zema, tāpec izlēmu nopirkt.
Šos svārkus esmu uzvilkusi tieši vienu reizi. Jo īsti jau neder, un tas izmērs ir (priekš manis) tik mazs, ka diez vai kādreiz arī derēs. Bet tomēr es šos svārkus skapī glabāju, jo man tie ļoti patika.

Taču tagad, gada pašā  nogalē un jauna gada gaidās es esmu gatava šiem mīļajiem svārkiem teikt atā. Paļaušos, ka manā dzīvē un skapī jaunajā gadā ienāks kaut kas tik pat, ja ne vēl glamūrīgāks.

Šobrīd pārlasu Karenas Kingstones (Karen Kingston) grāmatu par feng shui un mājas kārtošanu, "Clear Your Clutter with Feng Shui", un tas man dod iedvesmu atvadīties no vairs nevajadzīgām lietām.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

4 comments:

  1. Ieva, sen Tevi nebiju redzejis. Pēdējo reizi, kad biju maziñsh un skatijos ZTv. Ieraudziju tavu blogu un aizrautīgi lasu. Tālu jau esmu ticis. Kà Tev patīk zviedrijà dzivot? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sveiks, Juri! Paldies, ka lasi blogu! Zviedrijaa tagad ir manas maajas.

      Delete
  2. You made my day ar blogu. Esmu tavs fans kopsh ZTV laikiem! Tev pietrukst darbs TV?

    ReplyDelete
  3. Zini, darbs TV bija tik iipashs, bet tagad man ir pilniigi cita dziive. Ja man buutu daudz laika, es uztaisiitu kaadu video recepti, jaa.:) Paldies par jautaajumu!

    ReplyDelete