Search

Saturday, March 31, 2018

Mums ir mazdārziņš!

Mums ir mazdārziņš! Pareizāk sakot, mums būs pāris dobes laba drauga mazdārziņā. Bet sajūta tāda, it kā mums tiešām tagad būtu vesels dārzs, jo mums tagad ir savs pleķītis zemes, ir, uz kurieni aizbraukt un parušināties!
Esam sarunājuši, ka vasarā palīdzēsim draugam rūpēties par dārzu, un ka mums ar vīru tiks katram pa savai dobei. Laipni lūdzu, tūlīt parādīšu, kā dārziņš izskatās. Šie dārziņi ir ļoti skaistā Vesterozes vietā, tuvu ezeram.
Tālumā var redzēt tikko uzceltas, jaunas, skaistas mājas. Tas galds esot mūsu dārza. Cik jauki būs vasarā tur ēst kādus pastas salātus un dzert kafiju! Varbūt es pat varēšu izvēlēties vaskadrānu! Laime.
Pagaidām dārzs izskatās kā kurmja rakumi, grūti saprast, kur ir dobes, kur - celiņi. Lūk, šeit (zemāk) ir "iežogotās" dobes, un viena tāda tiks man - varēšu tur audzēt, ko pati gribu. Man uzreiz ir doma tikai par puķēm, gribas daudz krāšņuma.
Jau tagad var sākt plānot, ko tādā dobē audzēt. Varbūt man beidzot sanāks izaudzēt puķuzirņus - esmu uz balkona mēģinājusi, bet lāga nesanāca. Jāatceras pasūtīt sēklas, un/vai jāpaskatās, kādas puķuzirņu sēklas ir veikalā. Un kliņģerītes!
Pajautāšu mūsu draugam, kam domātas šīs skaistās māla bļodas. Varbūt arī tajās es varu iestādīt kādu puķi.
Šajā dārziņā ir daudz ogu krūmu. Pagājušo ruden bijām šeit ciemos ogas uzēst - baltās jāņogas, ērkšķogas, un vēl citas ogas, neatceros vairs, kādas.
Atceros, ka vietām šeit dārziņā bija ļoti skaists mulčējums, redzēsim, kā mēs darīsim šogad.
Zilās mucas ir ūdenim. Mums ir paveicies, jo ūdens sistēma ir tieši pie mūsu dārziņa robežas. Var pieslēgt šļūteni un aplaistīt dārzu. Tad jau vēl visas praktiskās detaļas noskaidrosim, piemēram, ja ir šļūtene, kāpēc vajadzīga ūdens muca - varbūt lietus ūdenim?
Redz, kur vēl viena skaista māla bļoda. Tā vien prasās tajā kaut ko iestādīt.
Esmu ļoti, ļoti priecīga, ka mums laimējies kļūt par dažu dobīšu saimniekiem. Šo ekskursiju noslēgšu ar košu puķu pušķi no maniem tulpju kursiem - gribu parādīt, ka beidzot ir izplaukusi lillija. Šo pušķi es veidoju otrdienas vakarā, šodien ir sestdiena - pušķis ļoti labi stāv, ūdeni esmu nomainījusi tikai vienu reizi. Ja atcerēšos, izdarīšu to arī šovakar.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

1 comment:

  1. It look enormous!!! Wow, wow, wow! You will make such fond memories this summer :)
    Laime.

    ReplyDelete