Search

Thursday, February 6, 2014

Dārza darbi

Pirms pāris nedēļām ar lielu prieku atklāju, ka ķirštomātus var sākt sēt februārī.
Urrā, es nodomāju, tikai jāienes iekšā zemes maiss, lai sasilst. Ko es atklāju? Zeme maisā sasalusi. Nu, mīnus grādos, protams, ka sasalusi, bet es par to nebiju padomājusi.
Vakar beidzot pasūtīju lobēliju sēklas. Tagad, kamēr gaidu, jāveic daži sagataves darbi. Šogad tomātus es sēšu uzreiz tukšās piena pakās. Lobēlijas varbūt plastmasas biezpiena trauciņā. Mani sagataves darbi ir tādi:
1. Lai zeme ir istabas temperatūras. Es lietoju ICA i (sirsniņa) eco zemi visam, arī tām sēklām, kur rakstīts, ka jāsēj īpašā sēklu dīgšanas augsnē.
2. Izskalot un sakrāt piena pakas un varbūt kādu citu plastmasas trauciņu (piemēram, lobēlijas man labi sanāk tajos mazajos ķirštomātu trauciņos ar vāciņu).
3. Sākt sevi gatavot faktam, ka visa palodze būs nokrauta ar piena pakām u.c. trauciņiem.

Pagājušogad es iesēju tomātus, lobēlijas un cīnijas 9.martā. Šogad mērķis ir tomātus un lobēlijas iesēt ātrāk.

Šīs bildes - no super ekskursijas vienā Latvijas dārzniecībā.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments:

  1. How exciting!!! Spring, will you really come this year?
    I LOVE the photos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I took these in 2009, can you imagine? :)

      Delete