Search

Saturday, February 8, 2014

Atnācis puķu sēklu pasūtījums

Ir klāt, ir klāt! Šodien pastā maza, čaukstīga aploksne - klāt mans sēklu pasūtījums!
Dažas sēklu aploksnītes man ir vēl no iepriekšējiem gadiem; šogad pasūtīju tā:
1. Pārbaudīto lobēliju šķirni "Ķeizars Wilhelms". Man vienmēr sanāk.
Ziedu zilums sanāk tāds, kā šai bildē. Sviesta pupiņu recepte šeit.
2. Persiku krāsas kliņģerītes. Šīm būšot tumšas ziedlapiņu apakšas, vēl rakstīts "maigi medus dzeltens viducis". Ilgi izvēlējos starp šīm un starp šķirni "Pink surprise" (var apskatīt šeit), tās apraksts tik skaists: "...unikāla krāsu kombinācija - no lašu aprikozas, pūderrozā, līdz mēnessgaismas dzeltenai". Bet šoreiz mani vilināja tumšās lapiņas.
Kliņģerītes ir vienas no manām mīļākajām puķēm. Man uz balkona (sējot) nekad īsti nesanāk, bet šogad man ir jauns plāns. Es nevis sēšu lielā ķocī, kad arā būs jau silts, bet iesēšu tikai dažas sēkliņas jau kaut kad drīz, lai izlolotu dažus stādus līdz laikam, kad varēs stādīt laukā. Turēsim īkšķus.
3. Pundur-puķuzirņi "Bižū". Arī ar puķu zirņiem man neveicas. Domāju, tiem gribas augt gariem un skaistiem,
kā šai bildē dārzniecībā. Nevis pie dažiem maziem mietiņiem uz mana balkona. Bet man puķuzirņi tik ļoti patīk, ka es mēģināšu atkal. Šoreiz ar punduršķirni, kuras garums būs 40cm. Jau vienreiz šī šķirne man ir bijusi, bet bez īpašiem panākumiem. Neatceros, kā toreiz darīju. Šīgada plāns attiecībā uz puķuzirņiem līdz galam vēl nav izkalts, bet domāju, ka puķuzirņi tiks paši pie sava poda, kuru nedalīs ne ar vienu citu puķi.

Atmodini dārznieku sevī un darbojies man līdzi! Ja negribas sēt, nevajag. Ir tik daudz skaistu un labu dārzniecību, kur varēs nopirkt gatavus skaistus dēstus. Sāksim, protams, ar atraitnītēm, cik vien agri varēs.

* Par šo ierakstu nav saņemta atlīdzība. Impecta Fröhandel ir zviedru ģimenes uzņēmums, kurš ļoti lolo augus-kultūras mantojumus, un izdod Ziemeļvalstu lielāko sēklu katalogu. Tas viss man ļoti patīk.

Paldies, ka ieskatījies Pieliekamajā!

2 comments:

  1. Yay, yay, yay!!! Spring! Flowers! What a dreamy post. We have sweet peas in our backyard (they're perennials, so come back every year. Jesse's Grandma planted them a LONG time ago). They are decades old and pink. Are those purple ones that look just like them sweet peas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. The purple ones in the last picture, yes, sweet peas! I didn't know they could self-sow and come back each year, neat! Maybe a related species, huh :)

      Delete